En memòria de....

Al llarg del passat mes de gener, persones properes a l'hospitalitat ens han deixat per anar a la Casa del Pare. Tal vegada alguns no els coneixessiu, però mantenien vincles amb la nostra Hospitalitat. Em refereixo a:


  • Manuela Canela  Plana. Mare d'Angelina Canela, hospitalària d'El Pla de Santa Maria.
  • Ramón Estradé Ciurana. Fou el primer administrador de l'hospitalitat, en el període 1977-1984, sent president de l'hospitalitat el sr. Josep M. Claramunt Lacueva.
  • Maria Iglesias Icart, que fou voluntària a Lourdes amb l'hospitalitat i era tieta de Montserrat Iglesias Estradé, hospitalària de Tarragona.
  • Francesc Tell  Bosch. Pare de Cesca Tell,  d'Alcover. Infermera i hospitalària de Tarragona.
Us preguem que els tingueu presents en la vostra pregària.



Déu obre els braços i acull
perquè ja és inútil de lluitar. No
és que se l'endugui, sinó que 
l'acull: la darrera crida equival 
a l'acolliment definitiu.

Una fe viscuda em fa creure
que des de la primera crida jo 
soc ja en Déu; que Déu em 
coneix i m'estima del tot i en 
tot.

Pare Miquel Estradé,
"La darrera crida"

Comentaris

Entrades populars